素雯製作 本站 娃娃一粟 雨文 SandR

2005年7月11日星期一

《浪漫滿屋》

午飯時開了《浪漫滿屋》看,一看便看了四集。

往後的已看過,但這已花了一個下午。

看見韓志恩和英宰很幸福,很羡慕!

4 則留言:

匿名 說...

呢套係幾好笑架~~~
不過結局就好似拖字"決"咁……

有冇睇過《巴黎戀人》?
我睇緊呢套呢~~都唔錯架!

素雯 說...

無呀!有無得借來看?趁我無mood寫文狂煲碟都唔唔錯。
最近《冰之驕子》大結局我都無睇,那晚仲要係教會做天昏地暗,諗住返到屋企細佬幫我錄jor,點知佢張電視卡壞ka,錄jor開唔返個file,好可憐耶!

匿名 說...

我遲下睇完借俾你呀
不過有時佢d配音(韓語)會甩甩地……
(畢竟,我都係d/l番來0既…)

素雯 說...

哇!你的來源看來我們要私下再談了。